Dzieci 10 - 13 lat taniec współczesny

Dzień: wtorek
Miesiąc: wrzesień
Lekcje: 3
Godzina: 18:30 - 19:30
Miejsce: Sala prób numer 6
Cena: 80

prowadzenie: Ewelina Drzał

Witamy w systemie rezerwacji zajęć prowadzonych przez Centrum Ruchu Lubelskiego Teatru Tańca.
Poniżej znajdą Państwo grafik zajęć oferowanych w sezonie 2023/2024. Grafik jest aktualizowany w trybie miesięcznym.

Po przesłaniu zgłoszenia przedstawiciel Centrum Ruchu poinformuje Państwa o dostępności wolnych miejsc i wpisaniu na listę uczestników zajęć.
Wysłanie zgłoszenia nie jest jednoznaczne z wpisaniem na listę uczestników. Wysłanie zgłoszenia oznacza akceptację regulaminu. 

Podane w nim ceny, to płatność za miesięczny karnet uczestnictwa w zajęciach 80 zł; pojedyńcze zajęcia 30 zł. Wysokości opłat są stałe w każdym miesiącu. 

Od października można nabywać karnety kwartalne w cenie 210 zł (na 3 kolejne miesiące:  I - październik/listopad/grudzień, II - styczeń/luty/marzec, III - kwiecień/maj/czerwiec)

W przypadku zajęć z Psychoterapii Tańcem i Ruchem karnet miesięczny to 100 zł (nie ma mozliwości udziału w pojedynczej lekcji).


W razie pytań zapraszamy do kontaktu mailowego: centrumruchu@ck.lublin.pl

Zajęcia z dziedziny tańca współczesnego mają na celu wydobycie u dziecka twórczego potencjału i rozwinięcie go w indywidualnym kierunku, poprzez ćwiczenia z zakresu improwizacji, plastyki ruchu oraz ekspresji. Praca nad zrozumieniem środka ciężkości, ciężarem oraz przepływem energii i impulsów umożliwia odkrycie predyspozycji własnego ciała. Zajęcia mają również za zadanie zapoznanie dziecka z elementami techniki tańca współczesnego i podstawami ćwiczeń, co z kolei pomaga odkryć zależności między pracą mięśni, ruchem kości w stawach, a widzianym z zewnątrz efektem w postaci tańca.
Zajęcia mają również na celu zapobieganie wadom układu kostno-stawowego oraz otyłości wśród młodych tancerzy. Rozwijają zdolności motoryczne, takie jak: szybkość, siła, wytrzymałość, zwinność, gibkość, moc, koordynacja. Wspomagają ogólny zdrowy rozwój.
Poprzez zabawę indywidualną, w parach czy grupach dzieci mają uczyć się pokonywania oporów psychicznych i fizycznych. Ćwiczenia te mają również na celu integrowanie grupy oraz jednoczesne wyrabianie w każdej jednostce poczucia własnej wartości, odpowiedzialności, umiejętności współpracy, jak również zachęcają do aktywnego spędzana czasu.